Tuesday, July 17, 2012

Grunge Attack














 Can you describe yourself and your style in a few sentences?  I'm a 21 year old human being and artist who is very obsessed with fashion. My style is eclectic and vintage inspired. I think it also has a lot to do with my mood and it changes on a day to day basis.
How did the idea of creating your blog?
 Well, I started looking at fashion blogs a few years ago and one day I just decided that I should start my own.
 What is your relationship with art and fashion?
 I love art and fashion. I'm always inspired by one or the other or both and I like to incorporate fashion into my art and visa versa.
What are your passions in life? 
I'm passionate about a lot of things. I love creating things and I always have ideas in my head for art pieces.
I also love to write!In your dressing, what is your favorite clothes?
My favorite clothes are high waisted pants and chunky platform heels.
 What are your influences and inspirations at the moment?
 Right now I'm very inspired by the 1950's. I keep finding old photos from that era and looking at how awesome their outfits were.
What are your brand and / or favorite stores? 
Most of my clothes are vintage but when I do shop in the stores I like H&M and Forever 21.
 What are your songs at the moment?
 Right now I've been listening to a lot of Adele.
What is your must have for this winter?
  This winter I want the perfect leather jacket to complete my wardrobe.


Peux-tu te décrire? 

J'ai 21ans et je suis une artiste qui est très obsédée par la mode. Mon style est  éclectique et vintage. Je pense qu'il a aussi beaucoup avoir avec mon humeur et ça change sur une base quotidienne.

Comment  t'est née l'idée de créer ton blog?
  Eh bien, j'ai commencé à regarder les blogs de mode il ya quelques années et un jour j'ai décidé que je devais commencer le mien.
Quelle est votre relation avec l'art et la mode?
  J'aime l'art et de la mode. Je suis toujours inspirée par l'un ou l'autre ou les deux, et je tiens à incorporer la mode dans mon art, et vice versa.
Quelles sont vos passions dans la vie?
Je suis passionné par beaucoup de choses. J'aime créer des choses et j'ai toujours des idées dans ma tête, je veux infiniment crée,  des oeuvres d'art si possible !
J'aime aussi écrire! 
Dans votre dressing, quels sont vos vêtements préférés?
Mes vêtements préférés sont les pantalon taille haute et talons plateforme.
Quelles sont vos influences et inspirations du moment?
  En ce moment je suis très inspiré par les années 1950. Je regarde souvent de vielle photos d'époque et je suis inspirés par leurs styles.
Quelles sont vos marques et / ou magasins préférés?
La plupart de mes vêtements sont vieux mais quand je fais du shopping dans les magasins j'aime H & M et Forever 21.
Quelles sont vos chansons en ce moment?
  En ce moment, j'écoute beaucoup Adele.
Quelle est votre must have pour cet hiver?
   Cet hiver, je veux une veste en cuire !!!

Blog!


                              © Dakota Sharly