Tuesday, July 17, 2012

Christoffer Jansson










Can you describe yourself and your style in a few sentences? 
I'm a 18-year-old art student who loves art and fashion. My style is various. I tend to wear practically anything that I think look good. 
How did the idea of creating your blog?  When I created my blog, I just wanted to have a place where I could write about my life in general. But for the last year, my blog has developed into more of an fashion/art-blog.
 What is your relationship with art and fashion?  I have a very strong relationship with both art and fashion. It has been a big part of my life ever since I was a little boy. I love to express myself in my art as well as in my fashion. 
In your dressing, what is your favorite clothes?  My favourite clothes most be the leather jacket, the black leather boots and shirts. I am also a very big fan of translucent and assymetric clothes. 
Are you influenced by trends and celebrity?  Yes, I guess we all are in one way or another. Although, I'm not a slave for the trends, but I do like to try on new styles. 
What are your brand and / or favorite stores? 
 Acne, Alexander McQueen, Cheap Monday, Vailent, Second hand. 
What is your must have for this winter?  
Soft comfortable pull-overs in every colour!


Pouvez-vous décrire vous-même et votre style en quelques phrases?
Je suis un étudiant en art de 18 ans qui aime l'art et de la mode. Mon style est divers. J'ai tendance à porter pratiquement n'importe quoi que je pense bien paraître.
Comment est née l'idée de créer votre blog?
 Lorsque j'ai créé mon blog, je voulais juste avoir un endroit où je pourrais écrire sur ma vie en général. Mais pour la dernière année, mon blog a développé en plus d'un mode / art-blog.
  Quelle est votre relation avec l'art et la mode?
 J'ai une relation très forte avec l'art et la mode. Il est une grande partie de ma vie depuis que je suis un petit garçon. J'aime l'exprimer sous un angle artistique.
Dans votre dressing, quels sont vos vêtements préférés?
 Mes vêtements préférés sont ma veste en cuire, mes bottes en cuir noir et des chemises. Je suis aussi un grand fan de vêtements translucides et asymétrique.
Êtes-vous influencé par les tendances et la célébrité? 
Oui, je pense que nous le sommes tous, d'une façon ou d'une autre. Biensûr je ne suis pas esclaves des tendances, mais j'aime essayer de nouveaux styles.
Quelles sont vos marques et / ou magasins préférés?
 acné, Alexander McQueen, Cheap Monday, Vailent.
Quelle est votre must have pour cet hiver?
De confortable pull-over de toutes les couleurs !




                                                     

                                               © Dakota Sharly